Să începeți să rulați 🥇CEL MAI BUN PRET din 2021
Comunacamin.ro

Sa incepeti sa rulati

să începeți să rulați? Vine o vreme în viață când stilul de viață sedentar nu este cea mai bună alegere. Te îngrași pe canapeaua aia fabuloasă care deja începe să ia forma feselor noastre, o pungă de gustări în mână și timpul care trece afară.

 

Din ce în ce mai mulți prieteni aleargă, victime ale acestei febre de alergare care afectează tinerii și bătrânii, bărbații și femeile. Își abandonează obiceiurile sedentare și se urcă într-o viață mai sănătoasă.

 

dar tu?! Ce mai aștepți? Dacă ești unul dintre cei care nu încep să fugă pentru lene, nu ești iertat!

 

Pe de altă parte, dacă ești unul dintre cei care nu fug pentru că nu știi de unde să începi... Ești norocos! Vă voi explica aspectele fundamentale care trebuie luate în considerare, astfel încât să puteți evolua fără riscuri și că "remediul nu este mai rău decât boala".

 

SĂ ÎNCEPEȚI SĂ RULAȚI

În primul rând trebuie să vă echipați, nu vă faceți griji, există doar patru haine pe care trebuie să le obțineți, deși este foarte important ca alegerea să fie cea corectă. Iată câteva sfaturi.

 

ECHIPAMENT INIȚIAL

 

1.- ALEGE PANTOFII POTRIVITI

 

Sună prostesc, dar nu e o prostie deloc. Rețineți că în timpul practicii de funcționare este picioarele în contact permanent cu solul, de aceea este foarte important să aibă grijă de ele în cel mai bun mod posibil.

 

Vă recomandăm să cumpărați într-un magazin specializat, care vă ghidează pe pantofi de alergare în funcție de timpul pe care doriți să rulați, locul pe care îl va rula (asfalt sau munte) și, de asemenea, tipul de amprenta. Un fapt despre amprenta... 90% dintre alergători au o amprentă neutră cu o ușoară pronație.



În acest articol veți găsi unele indicații de bază pentru a putea alege pantofi care se potrivesc cel mai bine. Acesta va fi din acel moment că vă veți simți confortabil și mai motivați să ruleze și că veți evita leziunile comune de incepatori.

 

2.- ȘOSETE

 

Acest articol de îmbrăcăminte este extrem de subestimat. În numeroase ocazii am observat un alergător purtând pantofi de top de 140 de euro cu 2 euro șosete Kalenji. Adevărul e că, atunci când simt că pantofii provoacă bășici și frecare, îmi pun mâinile pe cap. Hajajaj ce mare greșeală!

 

Trebuie să luăm în considerare faptul că șoseta este primul articol de îmbrăcăminte care este în contact cu piciorul nostru și, la rândul său, cu pantoful. O șosetă de rulare-friendly nu are cusături și are întăriri pe tep și călcâi, care sunt cele două zone ale piciorului care suferă cel mai mult în interiorul pantofului.

 

În plus, ele sunt realizate din țesătură respirabilă, se potrivesc perfect piciorului și absorb umezeala și transpirația, evitând apariția blisterelor.

 

Este clar că o șosetă bună îmbunătățește calitatea pantofului, nu se zgârci pe acest tip de îmbrăcăminte, tu și picioarele tale va aprecia. Aici aveți o mare varietate de șosete de rulare pentru tine.

 

3.- PANTALONI SAU COLANȚI

 

Aici puteți alege între o mare varietate, pentru că există cele lungi, cele scurte sau cele trei sferturi, de asemenea, numite pirați. Cel mai important lucru este că vă simțiți confortabil și că acestea se adaptează la diferite perioade ale anului.

 

Mai presus de toate, alege țesături care sunt respirabile, care absorb sudoare și expulza-l pentru a vă menține uscat, și în cazul în care acestea sunt un pic îngust, mult mai bine pentru muschii reducerea riscului de rănire. Aici avem cea mai bună selecție de colanți pentru bărbați și femei din care puteți alege.

 

4.- TRICOU

 

Cu tricouri trebuie să urmați aceleași orientări care se aplică pantalonilor sau colanților. Adică, să ia un tricou respirabil (orice poliester va fi bine), deoarece este confortabil să poarte, respiră, nu se micșorează atunci când se spală și se usucă rapid. UITĂ DE BUMBAC.

 

În frig puteți alege să purtați o cămașă termică de calitate pentru a vă menține uscat, chiar dacă transpirați mult. Căldura termică va reține căldura corpului și expulza excesul de umiditate din sudoare. Iată câteva termice mare pentru bărbați și femei.

 

Este foarte important pentru femei să investească bani într-un sutien sport de calitate. Sună stupid, dar dacă ai alergat de câteva ori și nu l-ai purtat, știi prin ce treci.

 

Sutienul vă va permite să rulați în confort total și pentru a evita leziunile de sân, deoarece, după știți, sanii femeilor nu au muschi, doar țesuturi și grăsime, astfel încât acesta trebuie să fie deținute în loc, astfel încât să nu fie deteriorate.

 

Acum, că sunteți echipate, puteți lua în considerare începerea să funcționeze corect. Ar fi bine, cu toate acestea, să aruncăm o privire la aceste sfaturi pentru alergători noi în primul rând. Sunt sigur că vei fi bine.

 

SFATURI ANTERIOARE

 

1.- ÎNCEPEȚI ÎNCET

 

Felicitări pentru înregistrarea pentru cursa! E o decizie dificilă și deja ai luat-o. Acum e timpul să oprim euforia inițială. Cel mai des întâlnit lucru este că îți pui primii pantofi confortabili și începi să alergi ca o persoană disperată.

 

Dar este mai bine să vă relaxați și să ții cont de faptul că forma ta nu este optimă pentru a rezista la impactul puternic pe care alergarea îl reprezintă pentru corpul tău, în special pentru articulații. Dacă vei fi rănit, îți vei pierde motivația și nu vei mai fugi, și nu ne pasă, nu-i așa?

 

Prin urmare, primele zile trebuie să fie un contact. Nu-ți împinge corpul la limită și oprește-te înainte să nu mai poți face asta. În acest fel crampe temut de a doua zi va fi mai puțin dureros.

 

2.- TIMPUL CONTEAZĂ, NU DISTANȚA

 

Cel mai normal lucru este că începe să ruleze de numărare kilometri, pentru că știți că diferitele curse sunt măsurate în variabila unul (10K, semimaraton, maraton, etc) Dar ceea ce vrei este să începi să alergi prin măsurarea timpului în care alergi.



În acest fel și adăugând cinci minute pe săptămână, care începe defilare timp de zece minute, veți găsi motivația de a continua. Scopul este de a putea rula timp de 30-45 de minute, fără oprire. Când se întâmplă acest lucru, puteți începe să vă gândiți la kilometri și, cine știe, pregătiți-vă pentru prima cursă.

 

3.- ASCULTA CORPUL TAU

 

Trebuie să acordați întotdeauna o atenție deosebită semnalelor pe care corpul dumneavoastră vi le trimite pentru a detecta când să vă opriți și să vă odihniți. Dacă există durere, ar trebui să ia în considerare în mod serios posibilitatea de odihnă o zi și a vedea dacă aceeași durere persistă chiar și a doua zi. Acesta poate fi un exces de formare și dacă nu se oprește poate duce la leziuni.

 

Nu vă faceți griji, la începutul cursei corpul tau se adapteaza la noi subliniază, sunteți de lucru pe muschii pe care nu ați lucrat intens înainte. Nu abuza de corpul tău, ascultă-l! Acesta vă va spune când va fi gata să ruleze din nou.

 

4.- PLANUL GATA

 

Fiecare alergător are nevoie de ea și același lucru este valabil pentru tine. Dacă aveți un plan, va fi mai ușor pentru tine de a efectua formarea dumneavoastră. Cu toate acestea, începeți cu un plan realist, pe care îl puteți urma, altfel demotivați și abandonați exercițiul. Dacă aveți un plan, acesta vă va ajuta să vă atingeți obiectivele.

 

Iată un exemplu de plan introductiv de 6 săptămâni. Deoarece se presupune că trebuie să o luăm de la zero, este important să luăm în considerare faptul că, pentru moment, alergăm puțin și mergem mult. Acesta este modul în care organismul se adaptează fiziologic la acest nou sport pentru tine.



5.- STABILIȚI-VĂ UN OBIECTIV

Dacă aveți un scop, veți găsi motivația de a rula pentru a atinge aceasta. Alege un obiectiv care nu este imposibil de atins. Nu face greșeala de a dori să ruleze un maraton, de îndată ce începe să fie difuzate, acesta va veni.

 

De exemplu, puteți seta un obiectiv de a pierde 5 kg, alerga 10 km, alerga timp de o oră, etc. Obiective care vă permit să rămâneți motivați. Când le atingeți, puteți stabili obiective mai ambițioase. Întotdeauna trebuie să mergi pas cu pas.

 

6.- MERSUL PE JOS ȘI ALERGAREA

 

Atunci când începe să ruleze de la zero, nici corpul, nici articulațiile sunt gata pentru acest nou efort, prin urmare, pentru a evita leziunile de la început, este recomandabil să se alterneze alerga la plimbare. De exemplu, puteți începe prin a merge timp de două minute și apoi puteți rula pentru unul.

 

7.- JURNAL DE FUNCȚIONARE

 

Este frumos să aibă un notebook unde puteți scrie toate antrenamentele. Acesta va fi o modalitate buna de a menține motivația ridicat de a vedea toate progresul scris.

Când nu ești motivat, uită-te la jurnalul tău și vezi ce ai fi putut face în prima zi și ce ai făcut pe 20.

 

8.- RECUPERARE

 

Trebuie să știți că recuperarea este foarte important și mult mai mult pentru tine, care încep să ruleze. Muschii au nevoie de odihnă pentru a repara ei înșiși și de a recupera energie. Dacă nu te odihnești, ești în pericol să fii rănit.

 

Odihna face parte din formație, așa că nu trebuie să o lași baltă. Țineți minte că, atunci când te antrenezi distruge și atunci când vă odihniți construi. Acest lucru înseamnă că atunci când te duci pentru o alerga o zi esti bine odihnit a doua zi.

 

9.- UTILIZAREA UNEI APLICAȚII

 

În zilele noastre este rar pentru o persoană pentru a rula și nu înregistra activitatea sa. Vă recomandăm să utilizați unul, de asemenea, pe smartphone-ul. Cu ea puteți controla cele mai importante variabile de formare (timp, distanță, ritm sau chiar ritmul cardiac) și va servi, de asemenea, ca un jurnal de formare.



În acest articol vă propunem cele mai bune 10 aplicații gratuite. Sunt sigur că unul dintre ei va deveni partenerul tău perfect de antrenament.

 

10.- CĂLDURĂ ȘI ALUNGIRE

 

Este o greșeală foarte comună pentru a începe să fie difuzate ca un ogar din primul minut. Dacă nu vrei să fii rănit, îți recomand să-ți trezești corpul mai întâi. Începeți într-un ritm blând pentru a crește încet ritmul cardiac și crește viteza de rulare.

 

Este la fel de important să se întindă după antrenament pentru a răci întregul mușchi și pentru a preveni leziunile viitoare. Aceasta este una dintre cele mai frecvente greșeli făcute de alergător, există întotdeauna unele scuză (te duci în grabă, nu te simti ca ea, etc) Vă recomandăm să vizitați acest articol pentru a afla elementele de bază de întindere după rulare.

 

11.- NU OBICEIURI PROASTE

 

După știți, fumatul și consumul de alcool au un impact foarte negativ asupra performanței sportive, așa că dacă fumați sau beți este timpul să vă opriți, altfel progresul va fi minim sau zero.

 

Fumatul face dificilă respirația, astfel încât mai puțin oxigen ajunge la mușchi și performanța lor scade și oboseala se simte mult mai devreme. Asta înseamnă că vei rezista foarte puțin.

 

Ceea ce bea este deshidrata organismul prin scăderea performanței sale și cauzează apariția crampe temut sau lacrimi musculare, care ne va forța să se oprească în cazul în care sau când.

 

12.- MĂNÂNCĂ ȘI BEA

 

Hidratarea este esențială pentru exercitarea și, desigur, chiar și atunci când te duci pentru o alerga. Vă sfătuiesc să aduceți apă cu voi pentru fiecare sesiune de antrenament, nu să beți totul într-o înghițitură, ci să o beți puțin câte puțin pentru a întârzia apariția setei.

 

În plus, o dietă sănătoasă și echilibrată oferă întotdeauna rezultate bune și vă va îmbunătăți cu siguranță performanța. Dacă mănânci bine, vei avea combustibil de rulat. Vă recomandăm o dietă echilibrată de proteine, carbohidrați, fructe și legume. Și, desigur, reduce consumul de zaharuri și alimente grase.

 

 

Crezi că cu toate aceste informații ești gata să începi să fugi? Cred că da, dacă aveți dorința și timpul (care aceste zile este destul de scump), veți descoperi o lume nouă, lumea sănătății și bunăstării prin practica de funcționare.

 

Am vorbit despre materialul necesar pentru a începe să fie difuzate și, de asemenea, unele sfaturi anterioare, care nu sunt mai puțin importante pentru a începe să fie difuzate cu garanții. Aveți un plan de formare pentru incepatori, de asemenea, știți ce alimente să mănânce și ceea ce ar trebui să renunțe dacă doriți să piardă în greutate prin rularea.

 

Cred că ești gata! Apoi coboară din trenul sedentar și urcă în trenul sănătății și optimismului. Mereu aleargă.

Produse de la [tienda]