Avantajele de funcționare 🥇CEL MAI BUN PRET din 2021
Comunacamin.ro

Avantajele de functionare

Știi avantajele alergării? Când o persoană începe să alerge, el are, de obicei, un scop în minte. Uneori, ei caută un rezultat imediat și alte ori ei pur și simplu doresc să îmbunătățească sănătatea lor cu exercitarea. Dar puțini oameni sunt conștienți de cât de extrem de benefic este pentru sănătate pentru a merge pentru o alerga. Aici vom vorbi despre unele dintre aceste beneficii.

AVANTAJELE ALERGĂRII

1.- PIERDE ÎN GREUTATE

Cele mai multe(peste 65%)dintre cei care încep această activitate au acest obiectiv în minte. Rularea este o activitate bogată în calorii (aproximativ500 de calorii pe oră saucam asa ceva), deci, dacă rulați în mod regulat puteți scăpa de grăsime pe care doriți să scape de într-o perioadă relativ scurtă de timp.

Rularea este una dintre cele mai eficiente sporturi pentru pierderea în greutate, deoarece necesită intervenția de multe grupuri musculare care cresc uzura fizică. Dacă efectuați 3 până la 5 zile pe săptămână și se combină cu o dietă echilibrată, veți putea reduce greutatea într-un timp foarte scurt.

2.- ÎMBUNĂTĂȚIREA STĂRII FIZICE

Unul dintre principalele avantaje ale alergării este posibilitatea de a crește capacitatea aerobă, crescând în același timp rezistența musculară în timp ce rulează zi de zi.

Încetul cu încetul vă veți simți în stare să faceți aceeași distanță cu mai puțin efort și mai puțină oboseală musculară datorită creșterii capacității respiratorii. Acest lucru vă va permite să rulați mai mult în fiecare zi, fără a obosesc și fără a fi nevoie să se oprească.

În plus, conform multor studii, s-a demonstrat că practica exercițiilor fizice, în special alergarea, este direct legată de întârzierea procesului de degenerare musculară cu trecerea vârstei.

3.- IMBUNATATESTE STAREA DE SPIRIT

Alergarea este o activitate care generează o cantitate mare de endorfine, proteine care apar în partea creierului numită glanda pituitara. Ele sunt, de asemenea, în mod obișnuit numit "hormoni de optimism" și au sarcina de a genera sentimentul de bunăstare, deoarece acestea produc o analgezie naturale, care stimulează centrele de placere din creier, astfel de conducere departe durere și disconfort. În plus, foarte important, ele protejează organismul nostru de viruși și bacterii.

Este prin practicarea exercitii fizice pe care le va fi capabil de a îmbunătăți starea ta de spirit, crește stima de sine și de a reduce stresul generat de viața de zi cu zi. După unele exerciții fizice, sănătatea ta emoțională se va îmbunătăți considerabil.

Alergarea îți permite să scapi de problemele de zi cu zi, de cele care te îngrijorează și te ajută să-ți limpezescezi mintea și să-ți limpezei mintea. Când ați terminat de alergat, starea fizică și psihologică va fi îmbunătățită, iar ideile vă vor ajuta să rezolvați problemele mai bine și mai repede.

Dacă doriți să știți o experiență personală despre avantajele de a rula nu puteți pierde post "De ce am alerga" publicat în blog-ul nostru. Cu siguranță te vei simți identificat.

Am putea spune că aceste trei avantaje ale alergării sunt cele mai căutate de cei care încep să practice sportul și de cei care îl practică de ceva timp. Ele sunt cele mai frecvente, pentru a spune cel mai puțin, pentru că acestea sunt cele care sunt apreciate în cel mai scurt timp posibil.

Cu toate acestea, dacă sunteți un incepator, primele câteva zile sunt greu, corpul tau nu este gata și va trebui să meargă foarte încet până când corpul tau devine din nou în formă. De acum înainte, încetul cu încetul, poți avea senzații mai bune în fiecare zi pe măsură ce alergi.

Cu toate acestea, există multe alte beneficii pe care oamenii nu pot fi conștienți de și nu sunt mai puțin importante, deoarece acestea sunt direct legate de sănătate. Aici este o listă scurtă a unora dintre ele:

4.- PREVINE BOLILE CARDIOVASCULARE

Rularea permite inimii să crească, și, prin urmare, pentru a îmbunătăți performanța sa, deoarece volumul mai mare, pompe de sânge mai mult la fiecare bătaie, reducând astfel ritmul cardiac. Acest lucru va duce la creșterea rezistenței musculare și respiratorii, care va întârzia sentimentul de oboseală în timpul exercițiului.

Rularea regulată va purifica și crește elasticitatea arterelor, reducând astfel tensiunea arterială și favorizând o mai bună funcționare a inimii, evitând arterioscleroza (întărirea arterelor).

5.- ÎNTÂRZIERI ÎN ÎMBĂTRÂNIRE

După multe studii, puteți fi medical sigur că rulează ajută la prevenirea sau întârzierea îmbătrânirii premature a tuturor țesuturilor și organelor corpului nostru.

În plus, exercițiile fizice regulate ajută la reducerea riscului de boli, ar fi hipertensiunea arterială, cancerul de colon, obezitatea, diabetul, bolile de inimă sau bolile legate direct de îmbătrânirea țesuturilor.

Prin urmare, un minim de 30 de minute de activitate fizică de 5 ori pe săptămână va crește sănătatea și speranța de viață. Distreaza-te de funcționare pentru a trăi mai mult, care este o propunere bună pro, nu?

6.- CREȘTE MASA OSOASĂ

Acesta a fost mult timp cunoscut faptul că rulează crește masa osoasă a scheletului nostru și, de asemenea, ajută la prevenirea osteoporozei (pierderea densității osoase în sistemul osos din cauza vârstei). Ca urmare, osul este mai puțin durabil și mai fragil decât în mod normal, are mai puțină rezistență la căderi și se rupe cu relativă ușurință.

Dacă vă antrenați în mod regulat, ceea ce faceți este să ajutați la întărirea oaselor, acumularea de săruri de calciu și minerale la fiecare activitate și reducerea riscului de rupturi și fracturi din cauza posibilelor umflături sau căderi.

7.- COMBATEREA MIGRENELOR

Există mulți oameni care suferă de aceste crize care le lasă KO toată ziua. Orice zgomot te deranjează, lumina te deranjează și se pare că durerea nu se termină niciodată, de obicei pe partea stângă a capului. După nenumărate studii, s-a demonstrat că există avantaje de a rula timp de 40 de minute de trei ori pe săptămână.

Este posibil să se reducă durerile de cap și episoadele de migrenă. Vă puteți imagina că rulează pentru o astfel de perioadă scurtă de timp ar putea elimina aproape complet aceste dureri de cap enervant?

Ia-ți la revedere de la medicină și du-te să alergi!

8.- PREVINE ARTRITA

Teoria că rularea ajută la regenerarea cartilajului genunchiului devine din ce în ce mai stabilit, contrar a ceea ce a fost anterior crezut. Deoarece este un sport în care genunchiul și alte articulații sunt supuse unor impacturi repetate, s-a considerat că a existat un risc de artrită pe termen lung.

Dar, potrivit unui studiu universitar queens de 75.000 de alergători, se subliniază că oamenii care rula au un risc mai mic de această boală și că cartilajul lor în timpul alergării tinde să devină mai puternic și regenera, ajutând la evitarea artritei.

BENEFICIILE ALERGĂRII LA FEMEI

Tot mai multe femei poartă, de asemenea, pantofi de alergare și merg la antrenament, în orice caz, dar ies. Deoarece? Pentru că, așa am spus deja în secțiunea anterioară, beneficiile de funcționare sunt numeroase atât fizic cât și psihologic.

Prin urmare, ajută la menținerea în formă, lupta împotriva bolilor și au o stare de spirit mai bună și optimism pentru a face față diferitelor griji de zi cu zi.

Să ne concentrăm pe unele dintre beneficiile care afectează într-un fel femeile cel mai mult. De exemplu:

RULAREA PREVINE BOALA

Una dintre bolile pe care suntem interesați să le comentăm este osteoporoza, care este mult mai frecventă la femei decât la bărbați. Am comentat deja că osteoporoza este boala care definește lipsa de calciu și uzura oaselor ca vârsta individului în cauză crește.

Potrivit datelor științifice, după 50 de ani bărbații pierd 0,4% din masa osoasă în fiecare an, în timp ce femeile pierd aproximativ 1% și 3% dacă sunt la menopauză.

Prin urmare, este recomandabil să se exercite în mod regulat pentru a ajuta la întărirea oaselor, acumularea de calciu și săruri minerale la fiecare activitate și reducerea riscului de rupturi și fracturi din cauza posibilelor lovituri sau căderi.

RULAREA PENTRU A EVITA CELULITA

Deși poate fi prezentă și la bărbați, celulita afectează mai multe femei decât bărbați. De aceea, este recomandat să ruleze pentru a arde calorii, pentru a arde grăsimea întregului corp, în scopul de a reduce acumularea de celulita in solduri si coapse, mai ales ca este zonele musculare care sunt cele mai lucrate în timpul unui antrenament de funcționare.

RULAREA PENTRU O PIELE MAI LUMINOASĂ

Dacă alergi, ca și ai practica orice alt sport aerobic, favorizezi oxigenarea pielii și eliminarea corespunzătoare a toxinelor. Acesta este motivul pentru care, în multe ocazii de funcționare poate fi un substitut pentru multe tratamente de frumusete, și, evident, mult mai ieftin.

RULAREA PENTRU UN TONUS MUSCULAR BUN

Când ați fost difuzate pentru un timp și sunteți un pic apt pentru sesiuni mai lungi, puteți încorpora exerciții specifice în antrenamente pentru a ton anumite părți ale corpului. De exemplu, dacă faci ocazional deal urcă sau sprinturi, veți ton fese mult mai devreme.

În plus, atunci când începe să ruleze mai regulat, veți vedea zona abdominală este pierderea de grăsime. Dacă adăugați unele exerciții specifice va fi capabil de a urmări că burta plat și tonifiat atât de dorit.

Este clar că picioarele sunt grupele musculare pe care lucrați cel mai mult în timpul exercițiului, astfel încât după ceva timp te picioare mai slabă și mai slabă din cauza pierderii excesului de grăsime și tonusul muscular.

CE SE ÎNTÂMPLĂ ÎN CORPUL NOSTRU CÂND ALERGĂM 30 DE MINUTE PE ZI TIMP DE 5 ZILE PE SĂPTĂMÂNĂ?

Avantajele unei curse de 30 de minute pe zi sunt numeroase. 30 de minute pe zi este timpul necesar pentru a începe să observe îmbunătățiri în corpul nostru, atât fizic cât și mental. Pe scurt, acestea sunt beneficiile pentru corpul nostru atunci când vom rula. Desigur, cei mai mulți dintre noi nu știu jumătate din ea, este uimitor ce îmbunătățește organismul atunci când este exercitat cu intensitatea corectă și pentru momentul potrivit, nu-i asa?

Greutate:

- Acesta vă permite să ardă o mulțime de calorii și să piardă în greutate.

Creier:

- Îmbunătățește memoria și întârzie îmbătrânirea creierului.

Ajută la prevenirea Bolii Alzheimer.

- Crește fluxul de sânge și reduce riscul de atac de cord.

Plămâni:

- Creșterea capacității respiratorii prin întârzierea debutului oboselii.

Oase și articulații:

- Ajută la regenerarea și întărirea masei osoase.

- Previne osteoporoza și reduce posibilitatea de fracturi sau rupturi.

- Ajută la combaterea artritei prin regenerarea și întărirea cartilajului.

Muschii:

- Muschii devin mai tonifiat și să lucreze mai bine, deoarece acestea sunt capabile să asimileze mai mult oxigen

.

Spirit:

- Generarea de endorfine prin exercițiu provoacă o stare de optimism.

Creșterea stimei de sine.

Te ajută să gândești mai clar.

Pielea:

- Prin îmbunătățirea circulației sângelui prin exerciții fizice, îmbunătățește, de asemenea, oxigenarea pielii, cu rezultatul unei pielii mai sănătoase și mai curate.

Sânge:

- Executarea ajută la controlul nivelului de zahăr din sânge. De asemenea, imbunatateste colesterolul bun.

Funcții sexuale:

- La bărbați, exercițiile fizice reduc riscul de disfuncție erectilă.

- Dorința crește la femei.

Acestea sunt unele dintre cele mai importante avantaje asociate cu rularea. Unele dintre ele nu erau încă cunoscute, deși acum sunt mai mult decât dovedite și consolidate atât de medicii specialiști, cât și de alergătorii cu experiență.

E timpul să știi toate aceste avantaje pe care trebuie să te decizi să te duci să alergi. Și dacă nu aveți timp, bani sau dorința de a plăti pentru o sală de gimnastică, cred că este cea mai bună opțiune pentru a obține în formă într-o perioadă relativ scurtă de timp.

Nu ai timp? Să știți că 30 de minute pe zi de 3-5 ori pe săptămână este suficient pentru a începe să observe beneficiile imediate.

Că nu ești în formă? Nu-i nimic, nu-i nimic. Puteți (și ar trebui) începe jogging la intensitate scăzută sau chiar de mers pe jos.

În cazul în care pentru a rula? Ei bine, aici gama este larg. Găsește un loc liniștit unde să fugi. De exemplu, puteți rula într-un parc din apropierea casei. Puteți rula, de asemenea, în jurul orașului, respectând întotdeauna utilizatorii de trotuare. Și dacă ești în sala de gimnastică, poți să te urci pe banda de alergat și să te antrenezi. Nu ai nici o scuză!

Dacă doriți să măsurați timpul și distanța pe care o parcurgeți astăzi, este foarte ușor. Trebuie doar să instalați o aplicație pe smartphone și să înregistreze toate datele. Ai grijă de cursă. Aici este o listă de top 10 aplicații gratuite pentru a rula.

Trebuie să profităm de toate aceste beneficii pentru sănătate cât mai curând posibil, tot ce avem nevoie sunt pantofii potriviți și cel mai important... Motivaţia.

Produse de la [tienda]